Известие

Collapse
No announcement yet.

Тампон задна стабилизираща щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тампон задна стабилизираща щанга

    Здравейте колеги, имам едно питане отностно тампоните на напречната стабилизираща щанга предна и задна (задно окачване).Тампоните са ми за смяна на всякаде кадето проверявам се продава комплект щангата със тампоните, а аз изкам да сменя само тампоните не ми трябва щанга.Някой знае ли от каде могът да се вземат такива тампони или пък да се приспособят други, давайте идей ще са от полза.Щангата представлява ето това:
    Attached Files

  • #2
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28814

    Dоволен ще останеш
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #3
      Колега благодаря много за инфото, но тези цени за тампониии...... Чисто нова от магазин щангата( къса,дълга без значение) с тампоните струва 36лв аз трябва да сменя 4 щанги, защо при положение че щангите са здрави,а са разбити само тампоните да сменям и щангата изглежда ми малко глупаво и доста скъпо.Няма ли някаде да се продават само тампони на по разумни цени или пък някой да е приспособил такива тампони от друг автомобил.

      Comment


      • #4
        Такъв тампон да се прадава отделно не съм виждал. Освен, ако не е полиуретанов, каквито предлага ФEРАРИСТА. Аз си купих такива от него и съм много доволен. Колегата е много точен. Може да го питаш да ти продаде само тампони и ти сам да си ги набиеш в щангите, но те съветвам да си вземеш направо готови от него.
        Last edited by zombiran; d.m.y г., 10:24.

        Comment


        • #5
          Тези тампони са с двойна втулка.Не са обикновени.Има един човек от Пловдив който произвежда всякъкви тампони и е много добър.Но неговите са двойно набити гума в гума.За да е по стегнат тампона.Но въпреки това колата ти е като жива в задната част.Ако караш по екстремно.Има в София един магази за итал.части на ул. Цар Симеон и там продаваха тампони с двйна втулка .Но цената за тампоните няма да е по малко от тази цена която коментираш, за менте щанга.Оригиналните са по скъпички.Но Тампоните си заслужават .На Алфа 164 са подобни но са с по малък диаметар.

          ---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 11:43 ----------

          И тази щанга на снимката е менте.Не е оригинална част.
          CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
          Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

          Comment


          • #6
            погледни в темата взаимнозаменяеми части мисля 1е там имаше нещо подобно или си вземи втора употреба,поне щее оригинална
            пп на стамболийски провери ли?там поне обясняват и предлагат алтернативи
            алфа ромео 156 1.8 тс -на части
            алфа ромео 164 2.0тс -на части
            нисан примера п10 1,6 16в хечбек
            sigpic

            Comment


            • #7
              Какво ще рече оригинална ? На някоя марка ли се набляга. И изобщо какво представлява оригиналната (задна-напречна стабилизираща щанга) Мерси.

              Comment


              • #8
                Оригинална е тази, която се предлага под определен номенклатурен номер от завода приозводител на автомобила.Като резервна част.
                CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от petar_taskov Покажи съобщение
                  Колега благодаря много за инфото, но тези цени за тампониии...... Чисто нова от магазин щангата( къса,дълга без значение) с тампоните струва 36лв аз трябва да сменя 4 щанги, защо при положение че щангите са здрави,а са разбити само тампоните да сменям и щангата изглежда ми малко глупаво и доста скъпо.Няма ли някаде да се продават само тампони на по разумни цени или пък някой да е приспособил такива тампони от друг автомобил.
                  Колега виж сега.....тия тампони така както си я мислиш няма да стане - може да ти звучи лесно да махнеш 2 тампона на щанга и да набиеш два от магазина......ако направиш това директно, и не караш 147-ца, чийто заден мост не позволява на щангата да се отдели физически от тампона, рискуваш тампона да ти се изхлузи от щангата, по мое мнение в разстояние от 5 до 100 км според карането.....може би си мислиш че е малко вероятно ако ги набиеш кадърно......аз също си го мислих.......ако слагаш и сменяш само тампони, то след като избиеш старите от щангата, трябва със тръба диаметър 2 мм по малка от отвора който остава във щангите, и конусовиден отвор, на преса на намалиш поне с мм и половина отвора на щангата, за да може като набиеш тампона той да влезе със достатъчно натягане в щангата, за да не ти се случи сичко това описано в началото.......после трябва да махнеш старите си шайби и да вземеш такива със половин сант по големи, за да може ако въпреки сичко те се измъкнат, да почнат да ти хлопат за да разбереш че нещо е станало, а не да ти се измъкнат директно......по късните модели на 156 и 147 слагат такива, явно са разбрали феномена......ако искаш да ти е най - мирна главата и имаш добър познат заварчик можеш да им капнеш по една капка между тампона и щангата........
                  И повярвай ми, да си купиш само тампоните е изключително рисково начинание.....прежали 36 кинта, влез в на АХМ сайта и си земи цяла щанга.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    въпросните тампони ги има в ауто плюс,на 8лв.....който иска да се мъчи и рискува,да си взима.........
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #11
                      Един въпрос ми изниква... полиуретановите тампони за здравина са ОК, но не става ли прекалено стегнато за носачите да няма никакъво движение т.е. така не е ли по-зле, да не сменяш тампони а да чупиш железа?

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Kamenitza Покажи съобщение
                        Един въпрос ми изниква... полиуретановите тампони за здравина са ОК, но не става ли прекалено стегнато за носачите да няма никакъво движение т.е. така не е ли по-зле, да не сменяш тампони а да чупиш железа?
                        Аз съм с полиуретан отзад. След като го сложих наистина стана леко по-твърда возията, но за сметка на това изчезнаха всякакви шумове и потропвания, както и досадното сеене на задницата при преминаване през неравност.
                        Освен това не мисля, че тампона ще повлияе на здравината на щангата. Той е подвижен, нищо че е твърд.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          Не е по-твърд от гумения. Нова щанга от магазина също е много твърда. Тая гума е пресована и е също е много твърда. Монтирал съм от на Ники щангите на други коли и хората са доволни. Като се разбият и моите ще скачам и аз на полиуретан.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Така и така се заговори за щанги, та да попитам и аз нещо. Става дума за задната стабилизираща щанга (тази, която в двата и края е закачена за биелетките). Направи ми впечатление, че черупката, в която е самия тампон са от две части всяка, като двете части са запресовани с две втулки, през които минава закрепващия болт. Та видях на един сайт, че се продават само тампоните и се замислих е ли е възможно да се смени само тампона? Щото чисто нова стабилизираща щанга е около 200 лева.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                              Така и така се заговори за щанги, та да попитам и аз нещо. Става дума за задната стабилизираща щанга (тази, която в двата и края е закачена за биелетките). Направи ми впечатление, че черупката, в която е самия тампон са от две части всяка, като двете части са запресовани с две втулки, през които минава закрепващия болт. Та видях на един сайт, че се продават само тампоните и се замислих е ли е възможно да се смени само тампона? Щото чисто нова стабилизираща щанга е около 200 лева.
                              Да естествено, че може да се сменят само тампоните!
                              Разделяш планките със тънък секач, сменяш тампоните и после си ги закопчаваш.....
                              Тампони се продават във всеки магазин за авточасти за италиански автомобили.
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment

                              Working...
                              X