Здравейте колеги, имам едно питане отностно тампоните на напречната стабилизираща щанга предна и задна (задно окачване).Тампоните са ми за смяна на всякаде кадето проверявам се продава комплект щангата със тампоните, а аз изкам да сменя само тампоните не ми трябва щанга.Някой знае ли от каде могът да се вземат такива тампони или пък да се приспособят други, давайте идей ще са от полза.Щангата представлява ето това:
Известие
Collapse
No announcement yet.
Тампон задна стабилизираща щанга
Collapse
X
-
sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
-
Колега благодаря много за инфото, но тези цени за тампониии...... Чисто нова от магазин щангата( къса,дълга без значение) с тампоните струва 36лв аз трябва да сменя 4 щанги, защо при положение че щангите са здрави,а са разбити само тампоните да сменям и щангата изглежда ми малко глупаво и доста скъпо.Няма ли някаде да се продават само тампони на по разумни цени или пък някой да е приспособил такива тампони от друг автомобил.
Comment
-
Такъв тампон да се прадава отделно не съм виждал. Освен, ако не е полиуретанов, каквито предлага ФEРАРИСТА. Аз си купих такива от него и съм много доволен. Колегата е много точен.Може да го питаш да ти продаде само тампони и ти сам да си ги набиеш в щангите, но те съветвам да си вземеш направо готови от него.
Last edited by zombiran; d.m.y г., 10:24.
Comment
-
Тези тампони са с двойна втулка.Не са обикновени.Има един човек от Пловдив който произвежда всякъкви тампони и е много добър.Но неговите са двойно набити гума в гума.За да е по стегнат тампона.Но въпреки това колата ти е като жива в задната част.Ако караш по екстремно.Има в София един магази за итал.части на ул. Цар Симеон и там продаваха тампони с двйна втулка .Но цената за тампоните няма да е по малко от тази цена която коментираш, за менте щанга.Оригиналните са по скъпички.Но Тампоните си заслужават .На Алфа 164 са подобни но са с по малък диаметар.
---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 11:43 ----------
И тази щанга на снимката е менте.Не е оригинална част.CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Comment
-
погледни в темата взаимнозаменяеми части мисля 1е там имаше нещо подобно или си вземи втора употреба,поне щее оригинална
пп на стамболийски провери ли?там поне обясняват и предлагат алтернативиалфа ромео 156 1.8 тс -на части
алфа ромео 164 2.0тс -на части
нисан примера п10 1,6 16в хечбек
sigpic
Comment
-
Оригинална е тази, която се предлага под определен номенклатурен номер от завода приозводител на автомобила.Като резервна част.CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Comment
-
Първоначално публикувано от petar_taskov Покажи съобщениеКолега благодаря много за инфото, но тези цени за тампониии...... Чисто нова от магазин щангата( къса,дълга без значение) с тампоните струва 36лв аз трябва да сменя 4 щанги, защо при положение че щангите са здрави,а са разбити само тампоните да сменям и щангата изглежда ми малко глупаво и доста скъпо.Няма ли някаде да се продават само тампони на по разумни цени или пък някой да е приспособил такива тампони от друг автомобил.
И повярвай ми, да си купиш само тампоните е изключително рисково начинание.....прежали 36 кинта, влез в на АХМ сайта и си земи цяла щанга......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Kamenitza Покажи съобщениеЕдин въпрос ми изниква... полиуретановите тампони за здравина са ОК, но не става ли прекалено стегнато за носачите да няма никакъво движение т.е. така не е ли по-зле, да не сменяш тампони а да чупиш железа?
Освен това не мисля, че тампона ще повлияе на здравината на щангата. Той е подвижен, нищо че е твърд.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Не е по-твърд от гумения. Нова щанга от магазина също е много твърда. Тая гума е пресована и е също е много твърда. Монтирал съм от на Ники щангите на други коли и хората са доволни. Като се разбият и моите ще скачам и аз на полиуретан.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Така и така се заговори за щанги, та да попитам и аз нещо. Става дума за задната стабилизираща щанга (тази, която в двата и края е закачена за биелетките). Направи ми впечатление, че черупката, в която е самия тампон са от две части всяка, като двете части са запресовани с две втулки, през които минава закрепващия болт. Та видях на един сайт, че се продават само тампоните и се замислих е ли е възможно да се смени само тампона? Щото чисто нова стабилизираща щанга е около 200 лева.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеТака и така се заговори за щанги, та да попитам и аз нещо. Става дума за задната стабилизираща щанга (тази, която в двата и края е закачена за биелетките). Направи ми впечатление, че черупката, в която е самия тампон са от две части всяка, като двете части са запресовани с две втулки, през които минава закрепващия болт. Та видях на един сайт, че се продават само тампоните и се замислих е ли е възможно да се смени само тампона? Щото чисто нова стабилизираща щанга е около 200 лева.
Разделяш планките със тънък секач, сменяш тампоните и после си ги закопчаваш.....
Тампони се продават във всеки магазин за авточасти за италиански автомобили.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
Comment